Jag är totalt...

...slut i heeela kroppen!!
Jag har röjt undan det som var kvar att göra i vårt övre badrum. Renoveringen står ju typ och knackar på dörren nu, så lite tid är det kvar.. Weee!! Ska bli otroligt kul & SKÖNT att få ordning där. Kan ju tyckas vara på tiden.. Hmmm

Men ändå, Har rivit bort allt gips som var kvar, mattor där det tidigare varit garderob, reglar som inte längre ska vara kvar och en hel del till. Om jag får säga det själv så har jag gjort ett riktigt slitsamt jobb idag. BRA JOBBAT!! :)

Igår var det min frus födelsedag.
Det firades med brakfrukost (dock inte på sängen för även om vi har en stor säng så skulle det inte ha fått plats där!), sen kom hennes föräldrar & bror och det avnjöts prinsesstårta och sen blev det middag.
Barnen hade att leka med ett tag och det var kul för alla!

Mina presenter var:
Lite köksnyttiga saker som var från mig och Kristian med symboliken att han tycker om att hjälpa till att laga mat och att jag & min fru ska äta middag efter huvudpresenten som jag snart kommer att berätta om.

I paket 2 & 3 fanns badoljor & såna saker samt en badhandske att klia henne med, som var från mig och Oliver med symboliken att Oliver älskar att bada och att jag och min fru ska ta oss ett riktigt bubbelbad tillsammans för det var längesen vi gjorde det ihop nu!

I huvudpaketet (som dock var det minsta till storleken) så fanns ett kort som informerade om att vi ska gå på salsakurs för att testa på denna glädjens dans! Ska bli riktigt kul och jag tror (hoppas) att min fru känner likadant. Det är drop-in basis nu för att prova men om vi faller för detta så har jag utlovat att vi ska boka in oss på en riktig kurs. :)

Nu ska jag bänka mig lite i soffan. Det är söndag. Sommartiden slog in inatt. Förlorad tid och åter tillbaka till arbetet. Ja det är mycket förändringar just nu.

Stackars Oliver är sjuk. Feber & förkyld. Han får stanna hemma i morgon med mamMarie så hoppas vi att han bli frisk.
P E A C E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0