Det var väl på tiden att...

...jag tog tag i det där med en ny header va?!

Det är ju inte bara min blogg längre (även om det ännu bara är jag som skriver). Skärpning Marie! ;)

Det känns helt klart att jag numera sen i fredags börjat jobba 100% igen. Det var ju ett tag sen helt klart. Det har varit jätteskönt att sluta sådär lagom efter lunch - kl 14.15 ca. Det fanns ganska mycket kvar av dagen då på nåt sätt. Så är det inte längre. Nu är det "som vanligt igen". Så som det ju är tänkt att vara normalt. 8 timmars arbetsdag. Bara att ta det för vad det är. 

Nu ska jag inte skriva nåt mer för ikväll. Jag ska istället passa på att mysa lite i soffan tillsammans med Marie & Oliver. Kristian sover ju nu i sin säng så jag får passa på att mysa med honom i morgon igen innan han lägger sig. Att komma hem senare innebär ju tyvärr att man får mindre tid tillsammans. SKITTRIST! Man får helt klart passa på att ta vara på den tid man får tillsammans. Är det något jag har lärt mig så är det att tiden ALDRIG väntar på någon. 

Ha det bra alla...
P E A C E ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0