Jag glömde ju såklart...

...kameran när jag åkte till jobbet och hälsade på. Fast å andra sidan, vad skulle jag ta kort på där? hehe
Nej det var väldigt skoj att komma dit och hälsa på ialla fall. Att se fejsen på kollegorna och att dom såklart fick träffa El Kid'o. Han var lugn och snäll och allt fungerade bra. Skönt att ha bilen så man enkelt kunde ta sig dit. Det kommer att bli fler besök framöver såklart. Det fanns ett stort påskägg med mitt namn på som jag glatt tog med mig. Det var sprängfyllt med godis och även om påsken redan är förbi så är godis väldigt smaskigt.

Stannade till på vägen hem för att handla lite. Det var några saker som jag hade tänkt fixa, men bara om det fanns där jag stannade. Annars fick det va. Jag skulle behöva solskydd att sätta på rutan så Kristian inte får solen rakt i ögonen. Nu har det inte vart någon fara med det hittills men ja, det kommer ju såklart tillfällen då man behöver det.
Det fanns inte på platsen jag handlade på så det får vi kika efter i morgon. Jag behövde blöjor. Killen hade endast några få kvar så det var tvunget att fixas idag. Jag vet att coop har de blöjor vi  kör med men detta var inte coop utan prisextra så jag höll tummarna och visst, dom hade Huggies blöjor så det blev ett paket såna.
Sen handlade jag såklart lite övriga varor och lite nya barnmatisar. Ska såklart även göra egen mat åt honom. Jag fick ju en braig barnmatsbok av Mr JH och hans pingla fröken J i påskas när vi hälsade på i Karlstad.

Ännu har jag inte blitt lurad. Verkar inte vara någon som försöker ens. Jag har helle rinte försökt lura nån. Tycker det känns ganska beige på nåt sätt. Om man nu inte skulle ha nåt som verkligen skulle passa in för stunden så. Då är det ju en annan sak.

I morgon blir det en ny biltur tänkte jag. Vi ska se om vi hittar lite olja till utemöblerna. Efter en vinter (om man nu kan kalla de senaste månaderna för det) i ett förråd kan det vara bra att hålla efter möblerna och preparera dom för en grillfylld sommar.

För att runda av detta lite så kan jag berätta att jag åt nåt idag som jag inte ätit på ett väldigt långt tag. Nämligen blodpudding. Det kan ha att göra med att en vän frågade om vilka saker man tycker om som många andra inte tycker om och jag svarade just blodpudding. Det ska vara med lingonsylt. Såå gott ibland alltså. Viva la husmanskost.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blodpudding är ju jättegott ju!!
är du riktigt säker på att du inte blivit lurad idag??

2008-04-01 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0